YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanlık tek farkı biri faturalı diğeri değil ama cihaz kalitesi aynı mı onu çok merak ediyorum
Cihaz kalitesi derken 😅

Fabrika işçisi : Efendim bu cihaz Irak'a gidecek. Nasıl yapalım.

Tim Cook : İşlemcisini Pentium 4 yapın.

Kalitesi niye değişsin 🤣