Orijinal alıyorsanız neden fark olsun ki hocam ?
Yaklaşık 2 ay önce İngiltereden bir akrabam telefon getirdi normal yurt dışı fiyatının kat kat fazlasına telefoncuya sattı. Bence de bir farkı yok ama bu olay kafamı karıştırdı faturalı diye mi acaba yüksek fiyata satabildi