Merhaba.Adaenseye sitemi gönderiyorum.Siteniz reklam göstermeye uygun değil diyor.Reklam kodunu bazı eklentilerle siteme koyuyorum.Ama yine red alıyorum.Aşağıdakini tam ögretir misiniz.Ben mi yanlış yapıyorum.

Sitenizi AdSense'e bağlayın
Bu kodu kopyalayıp sitenizin HTML'sinde ve etiketleri arasına yerleştirin.

Reklam göstermek istediğiniz tüm sayfalara kodu yerleştirin. Bazı kontroller gerçekleştirildikten sonra siteniz reklam göstermeye hazır hale gelecektir.
Reklamlar bölümüne gidip göstermek istediğiniz reklam biçimlerini seçin.