Yıllardır türk telekom kullanıyorum, bu son zamlardan sonrasında ise 310 TL ücret ile yenileme yaptım. Vodafone ve Türknet kullandım fakat hiç memnun olmadığım için mecburen aynı şekilde devam ediyorum.