11 yıldır dsmart net kullanıyorum fakat son 1 senedir sürekli kopmalar yaşıyorum 3 4 kez modem değiştirdiler bir çözüm bulamadılar. İptal ettirip başka internet sağlayıcısına geçeceğim önerisi olan var mı? 100 mb hıza kadar destekliyor bina.
TÜRKNET
1000MBPS kullanıyorum aylık 140 tl ödüyorum upload da hız da 1000 6 aydır kullanıyorum hiç sorun olmadı üstelik 1000tl ye kadar cayma bedelini karşılıyorlar isterseniz davet kodumu size vereyim 6 ay boyunca 28 tl indirimli kullanabilirsiniz yani faturanız 140 tl ise 28 tl indirimle faturanız 6 ay boyunca 112 tl olacak