Hocam bu dediğiğiniz anormal bir durum değil ki, her firmada var bu. Bir işi tamamlıyor, halka arz ediyor, 10-100,1000 vb. civarı kişiye satıyor. Sonra içlerinden birine özel kod yazma durumunda yüksek fiyat istemesi normal bence
Tabiki normal, fakat benim için uymuyor. R10 da olsun diğer yerlerde olsun açık kaynak ya da sadece sistem dosyası şifreli yazılımlarda kendimiz geliştirme yapabiliyoruz. Bu benim için daha uygun. İyi forumlar.