evo1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SEO yapısı otomatik olduğu için düzenleme yapamıyorsunuz. Ek olarak tutum ve davranışlarından memnun kalmadım firmanın. Lisanslı bir yazılım olduğu da göz önünde bulundurulursa her küçük değişiklik için script değerinden yüksek paralar talep edilebiliyor.
Hocam bu dediğiğiniz anormal bir durum değil ki, her firmada var bu. Bir işi tamamlıyor, halka arz ediyor, 10-100,1000 vb. civarı kişiye satıyor. Sonra içlerinden birine özel kod yazma durumunda yüksek fiyat istemesi normal bence