kanuna göre her satır ayrı kayıt edilmek zorunda. ileride bir incelemede bu detay memura anlatılabilir. bir memur buna ceza yazarken diğer memur yazmayabilir.
Mali müşavirlerde de bu konuda farklı görüş mevcut, birşey olmayacağını belirtenlerde oldu.
Cevabınız için teşekkür ederim.