
valla tüm alışveriş siteleri kontrol ettim sipariş çıkmamışım. Amazondan yurtdışından 2 kargo gelecek o da "Kolay Gelsin" kargo firması ile gelecek.
Bankanın çekilişlerinden olabilir mi diye heyecanlanıyorum da bilmiyorum :/
Yılbaşı münasebetiyle promosyon hediyelerden olabilir, kargon gelince beni mutlaka etiketle öğrenmezsem çatlarım