adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows + R bas

Çalıştır menüsü açılırsa
ms-settings:
yaz
ayarlar ile halletmeye çalış veya control yazarak denetim masasını açmayı da deneyebilirsin
yeni kullanıcı oluştur.
Ctrl + alt + delete ile çözdüm hocam, soran olursa yardımi dokunsun