Her şeyden önce geçmiş olsun demek istiyorum ama şunu söylememde fayda var. İlerleyen zamanda bu konunun profilinizi kirlettiğini düşünüp silinmesini isteyeceksiniz ve sildiremeyeceksiniz. Çünkü Kurumsal Plus kademesinde bir hesaba sahipsiniz.

Keşke kişisel bir hesap açıp oradan böyle bir konu açma girişiminde bulunsaydınız. Tekrardan geçmiş olsun, umarım her şey sizin için iyi ilerler.