PostHoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aklımda uçağı hackleyip joystick ile uçak kontrol edilecek absürtlükte bir tek bu film var. 2000 li yılların başında çıkmıştı. Bir tane böyle saçmalık film her insanlık tarihine yeter diyordum taa ki bugün bir tane daha olduğunu öğrenene kadar. Bu bana ıstırap verdi.
Benim bahsettiğim film intikam filmiydi, absürt filan değil ince işlenmiş yani o dönem çok beğenerek izlemiştim malum her türk biraz meraklıdır böyle şeylere

Filmde, adam uçağı hacklemiş uçak tam havalanırken FBI ajanı son anda uçağa biniyor sonra uçak havada kontrolden çıkıp tamamen hacker'in himayesine geçiyor, monitörden yolcularla konuşuyor filan güzel filmdi yani