Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir eticaret arayüzü çiziyorum. Dökmek isterim derseniz anasayfasını atabilirim.
Cok sevinirim hocam. Hatta eski tasarimlariniz var ise de cok iyi olur. Yalniz figma uzerinden iletirseniz cok sevinirim