FYTHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben belki 3-4 adet alıp iade etmiştim ya donuyor ya uygulama açmıyordu. En son aldığım ürün çok iyiydi. Xiomiye o kadar para vermeye gerek yok.
Ben ürünü 650'den 550 ye düştüğünde aldım şimdi yine 650'den 630'a düşmüş.
Emin olun çok memnun kalırsınız. Hem hızlı hem kaliteli.

Aynı fiyata 1 gb ram 8 gb hafızalı olanlar var bu ürün ilerde çok yükselir kaçırmayın derim tv box arıyorsanız.

https://www.hepsiburada.com/case-4u-...HBCV00000Z4EI0
Evet artik xiomi tv boxlarini onermiyor ama arastirdigim kadar x96 yi hic oneren gormedim