o değil benim arkadaşım buna benzer yöntemle dolandırılmış ve arkadaşıma televizyon yerine içi boş kutuda kargo yollamışlar, bir süre sonunda ************** olmadığına kanaat ve takipsizlik verildi, davaya bile dönmedi.
adam diyor ki benden ürün aldı ve ben de kargoladım,kargoyu teslim almış, içini boşaltmış,ispatlanamadı.
çok dikkatli olmak lazım.