1. Tescilde isimle uyuyorsa sıkıntı olmaz diğer türlü de olcağını sanmam. Şuan e-ticarette kimin eli kimin cebinde belli değil zaten.
2. PTT, sanılanın aksine en stabil kargo firmasıdır bana göre. Sorun yaşadın mı şube en azından telefona bakıyor karşında bir muhattap buluyorsun, müdüre şikayet edip sorunun tekrarlanmasını önleme şansın oluyor en kötü cimere yazarsın. Köye, kazaya vs her yere gidiyor. Bu yıl web arayüzlerini de yenilediler gayet hoş olmuş.
3. İadelere azalt, rekabete gir.