iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam geçmiş olsun. Benim 1 sene önce mağaza ismi yüzünden feshedildi. Açılma olasılığı yoktu benim aynı durum degil ama zor.
Sağolun hocam

Oyunlar codecanyon veya forumda satılan oyunlardan değildi