Firma ile 2019 Senesinden günümüze kadar çalışıyorum. Aktif olarak ilgili ve prensipli bir şirket kendileri.
Kanıt niteliğinde faturaları bırakıyorum.
Hocam peki, siteleriniz aktif kullanıcılı mı, yoksa kurumsal mı ? Hız durumları vs nedir ? Şimdi bi konuda sorun yaşayıp müdürüm ile tabiri caizse sorun yaşamak istemiyorum