MobilApp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 senedir kullanıyoruz.
8-9 tane sunucumuz mevcut. Bir sorun yaşamadık, gece 03.00, 04.00 sularında dahi destek alabildik. kesin alın demem, referans olmam. kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim
Hocam, bende zaten deneyimleri öğrenmek istiyorum. Siteleriniz aktif kullanıcılı mı, yoksa kurumsal mı ? Hız durumları vs nedir ? Şimdi bi konuda sorun yaşamak istemiyoruz.