2.5 senedir kullanıyoruz.
8-9 tane sunucumuz mevcut. Bir sorun yaşamadık, gece 03.00, 04.00 sularında dahi destek alabildik. kesin alın demem, referans olmam. kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim