eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o gelecek olsaydı gelir bulurdu seni.yem atıyor sen git diye. takma kafana unut gitsin.bulaşma.zamanla oda anlayacak avucunu yalayacak.
Eyvallah saolasın