Kimseye iyilik yapılmaz bu devirde. Alan kişi öyle bir çıkarır ki.
Bazıları var kanun falan tanımıyor.
Benim bir ofis vardı kiracı dalavereci çıktı , hiç kirada ödemiyordu telefonda dalga geçiyordu , sinirlenip arkası sağlam birine sattım benim 5 ayda çıkaramadığım ve belki 1 sene çıkaramayacağım kişiyi , alan adam 3.günde çıkardı. İsterse çıkmasın yakaladığı yerde öldürürler adamı.
Birde arayıp niye ona sattınız ben kirayı ödeyecektim diyor ********.
Satmadan öncede bir kaç defa icraya vermiştim hala dosya mal gibi bekliyor adalet süper işliyor.
Aynı sorunları ben yaşadım ödemeyen adamı yasal yolla hiç bir şekilde çıkaramıyorsunuz saçma sapan bir adalet sistemi var hukuk sistemine göre ev sahibi olduğunuz zaman siz zenginsiniz kiracı fakir fukara gözü ile bakılıyor ve kiracıdan yana yargı işliyor tamamen mazlum edebiyatı.