Bu sefer fazla uzatmayacaklar sanki işlemleri ayın ortası gibi halledecekler sanki. Bim ile ilgili zaten başladılar enflasyonu marketler yükseltiyor diye. Marketleri ürünleri baskılayacaklar bana kalırsa bakalım herkesin hakkında hayırlısı
Marketleri salarlar kısa süre sonra