Bu sefer fazla uzatmayacaklar sanki işlemleri ayın ortası gibi halledecekler sanki. Bim ile ilgili zaten başladılar enflasyonu marketler yükseltiyor diye. Marketleri ürünleri baskılayacaklar bana kalırsa bakalım herkesin hakkında hayırlısı