Sanırım ticaretimiz olmuştu

Hayırlı olsun, nice 200'ler olsun.
Her ticaretimden trade alsam şimdiye 500 olmuştum sanırım. İlk üye olduğum zamanlar çok hevesliydim de belli bir güvenilirliğe ulaştıktan sonra ya da yaş aldıktan, o eski hevesi yitirdikten sonra salıyor insan. Eskiden neydi öyle trade atmayan adama attırana kadar peşinde koşardık. Yok, yaşla da kesinlikle de ilgili diye düşünüyorum.