Merhabalar, Anydesk kullanırken birine bağlandığımda sürekli reklam çıkıyor ve 1.Reklam 180sn 2. 60sn gibi sürelerde bunu nasıl aşabilirim. Bu sorunla karşılaşan oldumu yada? yada alternatif ne önerirsiniz? Yıllık 158dolar ile reklamları kaldıralım diyor ama o para oraya verilmezki.