Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden aynı bilgilerle bidaha hesap açtınz ki ? aynı hesabın içine farklı para birimlerinde iban(hesap) açardınız?
Wise sanal kartı içindi hocam. Türkiye hesaplarına göndermiyor da.