İngiliz hesabı açmış ise şak diye kapatabiliyorlar. Benim de kapanmıştı ama tamamen kendi moronluğuma. Aynı ad, kimlik ile bir Türkiye bir İngiliz hesabım vardı, sonra gittim Türkiye hesabını kapattım tekrar açtım, illa ki fark etmişlerdir. Tam İngiltere'den Wise kartım geldi, o gün hesabım kapandı. Elimdeki karta baka kaldım.
neden aynı bilgilerle bidaha hesap açtınz ki ? aynı hesabın içine farklı para birimlerinde iban(hesap) açardınız?