Her dönem acil ihtiyaçmış onsuz olmazmış gibi pazarlanan gereksiz aletlerden biri.Bkz.robot süpürge,blender,mutfak robotu,airfryer.
Tüketim toplumu sürekli tüketmeniz lazım yoksa birilerinin çarkı dönmez.Ne işe yaradığı önemli değil komşunda var sende niye yok alsana sende bir airfryer...
Bu basma kalıp eleştiri yapıldığına göre sakince dağılabiliriz. Para mı veriyorlar size bu eleştiri için?
Daha az elektrik, daha az yağ, kullanışlı bir alet. Olmasa da olur ama olursa kolaylık olur.