arda3663 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 1-2senedir hizmet vermiyorum hocam sinir stres sahibi oldum bende.
iş ahalakı malesef kimsede kalmamış. ben teslim etmediğim işin parasını almayı sevmiyorum iş ahlakım gereği çünkü yaptığım işe güveniyorum. karşı tarafta nasılsa para vermedim bu daha ucuza yapıyor diyip işi iptal edip diğer ucuz verene verip birde üstüne üstlük haber dahi verme tenezülünde bulunmadığı gibi bu durumu defalarca yaşadığım için artık sadece sosyal mecra olarak kullanıyorum burayı yada hizmet almak için. kesinlikle hizmet vermiyorum çünkü artık sinirlerim laçka oldu kaldıramıyorum.