özellikle patates kızartmasına aşık oldumu belirtmek isterim...bi ara çok övülüyor diye bende merak ettim,alsam mı acaba dedim.sonra youtubeda videolarını izledim kullananların ve vazgeçtim.herkesin damak tadı farklıdır tabi,ona bişey diyemem.videoda anlatanlar çok güzel oldu filan diyordu ama kızartmaların görüntüsü bana kızartmayı çagrıştırmadı.patatesler kızarmış gibi durmuyor yani,haşlama olabilir

bana göre biçok yemegin tadından daha önemli malasef görüntüsü.kızartma tadı verdigini sanmıyorum ama tadını verse dahi görüntüsünü vermedigi için bana uymaz bu dedim.fakat belliki biçok kişinin işine yarıyor.özellikle pek vakti olmayanlar için,çalışan çiftler için,yemek yapmakla ugraşmayı sevmeyenler için güzel bi ürün belliki.
Hocam o oldu diyenler rezil olmamak için oldu diyor emin ol. Hehe salağa bak kızartma makinesi aldı haşlama yapmış demesinler diye 😂 Görüntüsü bile haşlama zaten