chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boş vaktinizi daha iyi değerlendirin efendim
İyi akşamlar dilerim.
tamam güldük geçtik, seviye düşmesin, terbiyesizlik yapmanın anlamı yok.