Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 tane üyenin 10u da farklı mı görüyor siteyi yani
if ( is_user_logged_in() ) {
     // Buraya kodlarınız
} else {
    // Modal kodu
}