10 tane üyenin 10u da farklı mı görüyor siteyi yani
Hocam bu farklı bir soru. Siz siteye girer girmez üyelik alsın demişsiniz. Yani sayfalar "Üyelere özel" olmalı. Bunu ayarlar kısmından yapabilirsin.
10 üyenin 10 unu da farklı görmesi bambaşka bir boyut. Onu bilemiyorum.