canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırım amacı ile değil hocam şöyle açıklayayım. Maaşım yatıyor atıyorum 10k para ben bu parayı enparaya transfer edersem birikim hesabına atarsam yani ihtiyacım olduğunda çekip kullanabiliyor muyum. Başka bankada boş yere duracağına hiç değilse %16 faiz ile dursun
Ben tam olarak öyle yapıyorm.
Bana yatan maaş ve elime geçen her parayı enpara günlük birikim hesabıma atıyorum.
Gün içerisinde istediğim zaman, istediğim miktarı dilediğim gibi normal hesaba transfer edip harcıyorum.

Sadece gece 12'den belli bir saate kadar birikim hesabınızda ki para işlendiği için kullanamıyorsunuz, çekemiyorsunuz.
Onun haricinde gün içerisinde özgürce kullanabilirsiniz.

Ben paralarımın boş boş bankada duracağına hep enpara birikim hesabında tutarım. En azından ufacıkta olsa 3-5 kuruş gelir. Taş attımda kolum mu yoruldu?