canbudak99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yatırım amacı ile değil hocam şöyle açıklayayım. Maaşım yatıyor atıyorum 10k para ben bu parayı enparaya transfer edersem birikim hesabına atarsam yani ihtiyacım olduğunda çekip kullanabiliyor muyum. Başka bankada boş yere duracağına hiç değilse %16 faiz ile dursun
Doğru. Gün içinde vadesiz TL hesabına atarsan kullanırsın