senator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyonun tuik %84 olduğu bir ülkede %16 faizle paran erir ancak kullanacağınız parayı değerlendirin, yatırım amaçlı yaparsanız paranız reel olarak değer kaybedecektir
Yatırım amacı ile değil hocam şöyle açıklayayım. Maaşım yatıyor atıyorum 10k para ben bu parayı enparaya transfer edersem birikim hesabına atarsam yani ihtiyacım olduğunda çekip kullanabiliyor muyum. Başka bankada boş yere duracağına hiç değilse %16 faiz ile dursun