Yaş şartı olduğu sürece bir önemi yok, gün dolduracak daha çok zamanınız var
30lu yaşlarda 4000 günü olan güzel insanlar sgk için 7000-7200 günü 40lı yaşlarda doldurup 20 küsür sene daha çalışacak. Bağkurlu serbest çalışanın işi daha zor yaş yanında bir de 9000 küsür gün prim ödeyecek hem de cebinden.
Allah sabır versin hepimize.