teyit ödemesi geldi banka onayı yapıldı kimlik onay yapıldı şimdi ödeme alıp ödeme gönderme kapanma gibi bir sorun olcak mı ona bakıcaz tr ip den giriyorum şuan hiç bir uyarı vs yok.
TR kimlik ile kimlik onayı da oldu digerleri de vallaha helal olsun .
Ebok vs ücretli makul ücretle destek olursanız alırım .Takipteyim.