Rica ederim hocam, sunucu işleriyle fazlasıyla uğraşıyorsanız size PuTTY yerine MobaxTerm öneririm. Kendi içinde SFTP'si var ve şifre kaydetme özelliğine sahip. Altta sunucu CPU yükünü, RAM yükü gibi detayları da görebiliyorsunuz.
Putty tamamen alışkanlık oldu ve alternatif bir şeyler arıyordum. Mobaxterm'i ilk defa duyuyorum ama özellikleri kulağa çok hoş geliyor.
Önerin için ayrıca teşekkür ederim mutlaka deneyeceğim.