Yanıtın için teşekkür ederim. Orijinal dosyayı denedim kabul etmedi.
Ama nihayet sorunu çözdüm. Sorun benim sistemdeymiş. Putty'nin sitesinden güncel versiyonları indirip kurdum ssh key çalıştı.
Dün onlarca şey denedim sunucunun altını üstüne getirdim neredeyse. Çözüm bu kadar basitmiş.
Tekrardan teşekkürler
Rica ederim hocam, sunucu işleriyle fazlasıyla uğraşıyorsanız size
PuTTY yerine
MobaXterm öneririm. Kendi içinde SFTP'si var ve şifre kaydetme özelliğine sahip. Altta sunucu CPU yükünü, RAM yükü gibi detayları da görebiliyorsunuz.