Dostum 2008 sonrası sigortalı olmuşsunuz. Allah yardımcınız olsun 9.200 iş gününüz olması gerekiyor. Emekli olmak için Askerliği saydırabilirsiniz. Şu an askerlik kaç ay bilmiyorum. Bizim zamanımızda askerlik 18 aydı.
2008 öncesi sigorta girişli olunca ne oluyor ki hocam? Benim sigorta 2005 de başladı ama ilk prim 2007'de yattı şu an 4100 gün falan prim var yaş 33