Merak ettiğim bir konu var, henüz hiç araştırmadım. Konuyu görünce aklıma geldi. 2012'de 4A girişim yapıldı, şu an aktif olarak 4B'den devam ediyorum (2021). İlerleyen zamanlarda 2012 girişimi aktarabiliyor muyum? Bir işe yarıyor mu acaba? Umarım yarıyordur.