rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum 2008 sonrası sigortalı olmuşsunuz. Allah yardımcınız olsun 9.200 iş gününüz olması gerekiyor. Emekli olmak için Askerliği saydırabilirsiniz. Şu an askerlik kaç ay bilmiyorum. Bizim zamanımızda askerlik 18 aydı.

Hocam ben 2010 girişliyim prim günüm 7200 arkadaşın nasıl 9200 oluyor? atladığım bir yer mi var?