Bence kimyasalları abartarak topraklarımızı öldürdük. Biz kendimiz üretiyoruz bundan 10-20 sene önce aldığım hiç bir tadı,kokuyu artık alamıyorum. Benim duyularım körelmiş de olabilir. Yaylada otururken babam bahçemizden elma getirirdi 10 metre öteden kokusu gelirdi. Dometes keza öyle şimdi yaprağını,elmayı ,domatesi koklasam bile o kokuları alamıyorum.Şimdi hepsi su gibi geliyor.