Şaka yapıyor olmalısınız. 20 yaş yazısını görünce kahkaha attım ben de 40 falan diyeceksiniz sandım.
Bu kadar hayallerinizi süsleyen, rüyalarınızda bile gördüğünüz bir tutkunuzun olması harika bir şey. Ben olsaydım kesinlikle bunun eğitimini alıp devam ederdim. Sevdiğiniz bir iş olduğu için de kendinizi geliştirip bir çok kuaföre göre daha başarılı olabileceğinizi düşünüyorum. Bununla ilgili güzel bir söz de aklıma geldi "Sevdiğin işi yaparsan ömür boyu çalışmazsın"