yasal olarak kiracı haklı...
Size kim iyilik yapın dedi ki?
En baştan 2500 TL ise 2500 TL'ye verecektiniz hocam.
Sonuç olarak kiracı haklı.
Evet ortada rakamlar piyasalar uçmuş. Enflasyon almış başını gitmiş.
Peki bunun reçetesi kiracın mı ödemek zorunda?
Yani sana pahalılanıyorsa her şey ona da pahalılanıyor. Sen 2500 TL deseydin en başta adam gelip tutmayacaktı. Sen başta kendince iyilik yapıyorsun allah razı olsun ama sonra işin rengi değişince kiracıya ilk fiyatın üstünden zam hesabı yapalım çekiyormuşsun gibime geldi.
Dediğim gibi bu enflasyonun reçetesini kiracın ödemek zorunda değil.