%25 yasası, piyasaya şartlarına uygun bir yasa olmadığı için geçerliliği yok hükmündedir halk nezdinde. Yapılacak şeyler belli; eve kendim oturacağım diyip çıkarmanın yolunu arayacaksın, çok fazla kafa patlatmaya gerek yok bu işlerde. Bir sonraki kiracı mı? Kiraya vermeyeceksiniz evi bi daha bu yapılanları görünce

Diğer insanlarda aynısı yapıyor. Kiralık ev bulamayın kiralar daha çok x2 olacak. Al sana %25

Şimdi çoğu kişi tekrar anlamıştır yasanın neden geçersiz olduğunu.