A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel fikir.
En mantıklısı bence evi bir yakininiza devretmek. Bu sayede kiracı hiç bir halt yiyemez.
Bu devirde insan kardeşine güvenmiyor hocam. Hadi onu geçtim tapu harçları vs.