1 yıl önce kiraya verdiysen 4 yıl daha seni sömürme imkanı var hocam maalesef o kiracının. Yapman gereken direk evi satışa çıkarman.
4x12 yıllık kira gelir çarpanında ne kadar zarar edeceğini tahmin et. Onun yerine o bölgede bulunan evlerin emsal satış fiyatının %5-6 altından ilan gir ev satılır kurtulursun.
Diğer türlü 4 yıl boyunca kira gelirinden zarar edeceksin.
Tekrar ev alıp güncel kira değeri ile kiracı sokarsın, satışta edeceğin %5 lik olayda 1 yıl içinde kendini amorti eder. 3 yıl boyunca kafan rahat olur.
Çok iyi bir bölgedeyse altında satmaya gerek yok zaten satılacaktır. Satmaktan başka çaren yok anlayacağın.
Güzel fikir.
En mantıklısı bence evi bir yakininiza devretmek. Bu sayede kiracı hiç bir halt yiyemez.